Mamalicious..

Jag fick precis ett mail från dem att de mottagit min retur ????
Så jag kontaktade dem för att fråga, why? liksom.
 
Mitt paket "got lost in transit" så nu kan de inte skicka om det. Ingen ursäkt eller något. Jag tänker inte beställa på nytt och så. Nu får det va.. Får hitta klänning någon annanstans.
 
 
I förra veckan så beställde jag en mammaklänning från Mamalicious.. Dock har den inte kommit, men det kunde ta upp till 6 arbetsdagar för den så det är den 6e arbetsdagen idag. Den skickades från Tyskland.
 
www.mamalicious.se har en massa fina kläder som även säljs av svenska återförsäljare. Men går man inte på deras hemsida så kan man hitta ännu mer kläder..
 
 
Nu hoppas vi att den kommer passa också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0