SneekPeek

Jag hoppas lillen har haft en bra födelsedag.. Dagen avslutades med att vi åt ute på en mysig restaurang vid stranden med mina föräldrar.. Lillen åt såklart pasta och sparris! Sen efter restaurangbesöket så decka han i bilen på vägen hem och somna faktiskt för natten.. Han var helt slut stackaren efter en  väldigt händelserik dag (och då hann vi inte med busfabriken idag)
 
Ja, dagens resa till Ullared gav en hel del fina saker!! Lillens kläder är redan i tvättmaskinen så de kan jag inte fotta.. Men kläder till bebisen ska ni få se en liten bild av här.. Dåligt kvalitet, jag vet.. ursäkta för det..
 
 
 
Nu ska jag föna mitt hår, sen är det dags för mig att sova också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0