Barnrumsideer

Skötbordet används mindre och mindre här hemma och badrumsgolvet och handduk mer och mer. Det har börjat klia i fingrarna på mig över att få inreda lite till i D's rum.
Jag vill jag köpa ett bord och två stolar och ställa på platsen som blir tom. Det ska så klart vara barnstorlek, sådär litet och sött.
Här är två alternativ från IKEA. Vet inte vilket som är snyggast?
Jag älskar att läsa böcker och jag och D läser böcker varje dag här hemma. Jag vill göra en myshörna i hans rum där han kan sitta och mysa och läsa. Är den någon som stöter på fåtölj, saccosäck eller likande i denna gröna färg får ni gärna hojta till!
 
Sen funderar jag på någon sorts leksakslåda? Fast samtdigt så vet jag inte. Vill inte ha en stor låda där alla leksaker bara kastas i. Jag vill att dom ska sorteras och att det ska vara ordning bland dom. Hmm några tips och ideer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0