Hallelulja natt

God morgon från en pigg mamma!
Inatt har jag nog vaknat fler gånger (av ren vana?) än vad D har vaknat. Vilken natt vi har haft. Känner mig för en gångs skull lite utvilad trots att jag är sjuk.
D somnade kl 8, behövde hjälp att hitta nappen vid halv 10 och halv 11 men han vaknade inte ordentigt för mat förrän kl halv 2 (jag fick sova vidare då min man matade honom). Sen sov han i 3 timmar och vakande halv fem. Plockade över honom i vår säng där han sov till halv 7!
Jag hade nästan glömt hur det känts att vaken efter att ha fått sova ordentligt en natt. Underbara sömn! haha
Vi håller tummarna för fler Halleluljanätter!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt😊👍✊

2014-11-23 @ 10:56:30
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Mikaela

Svar: (Svarar här också, vet inte om de som kommenterar går tillbaka till inlägget och läser svaren) Det går mycket bättre :) Tack för att du frågar. Någon gång efter att Frank blivit 2 månader så släppte det och blev bättre. Samt har jag fått ner mjölkproduktionen genom att ge ersättning som sista målet innan natten.

2014-11-23 @ 17:13:41
URL: http://melas.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0