Ljus i mörkert

Skrev för länge sen på bloggen om att jag letade efter en lampa till D's rum. Hittade en jag gillade men den var väldigt dyr så jag avvaktade. Nu börjar det bli mörkt ute dygnet runt känns det som så vi kunde inte vänta längre. Har fortfarande inte hittat någon annan så det fick bli den dyra till slut ändå.
Behövde samtidigt någon sorts nattlampa då det går lättare för D att somna om när han vaknar om det inte är kolsvart i rummet. Inhandlade LED-slingor på ÖB och hängde i gardierna.
Är supernöjd! (Nu längtar jag som sagt efter att få inreda lite mer:)


Kommentarer
Postat av: Z

Hej tjejer!
Jag ska på min första baby shower i december men jag har ingen koll på vad man kan/ska köpa i present. Är det baby kläder som gäller eller har ni några andra roliga förslag? :)
Kramar :)

Svar: Vi brukar alltid ge bort Blöjtårtor! Det är inte så svårt att göra men blir väldigt rolig present. Man rullar blöjor, sätter gummiband runt om, sen bygger man ihop dom som en tårta. Snygga sidenband och accesoarer (leksaker, kläder och likande) får avsluta det hela. Googla Diapercake så får du lite tips=) På vår senaste Babyshower hittade jag denna roliga present, jag gjorde aldrig den då jag redan hade hunnit göra Blöjtårtan. Du kansk evill testa? http://club.chicacircle.com/cupcake-onesies-gift-idea/
tanjaselma.blogg.se

2014-11-17 @ 10:30:45
Postat av: Z

tack för tipset :)

2014-11-17 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0