Presentkalender..

Då var ännu en helg slut. Vi har haft fullt upp de senaste dagarna med julbak och julpyntning..
Så nu på kvällen hann jag äntligen sätta mig med lillens presentkalender. så den är redo inför morgondagen..
 
Så här blev de..
 
 
 
jag klädde en kartong med julklappspapper. Sen använde jag bruna godispåsar till presenterna och sattte fast snöret med siffran på och lät den hänga över kanten... som ni ser. De presenter som inte fick plats i påsen slog jag in i julklappspapper och lämnade en liten lapp i den bruna påsen med en beskrivning av vart han kan hitta sitt paket för den dagen..
 
Presenterna är både lite roliga saker, goda saker och saker vi ska hitta på. T.ex. en dag får han pepparkaksformar, för den dagen ska vi baka pepparkakor.. En dag så får han en film som hela familjen ska se på, någon lördag så är där godis i påsen. Sen lite andra aktiviteter..
 
Ska bli kul att se hur han readerar och hur lång tid det tar för honom att koppla att det verkligen är varje dag som en present ska öppnas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0