Shoppingsugen

Har ju varit rätt så sparsam med shoppingen på sista tiden. Iaf när det kommer tillatt köpa till mig själv. Har inte känts lönt, har inte haft några tillfälle att använda mina lite finare saker plus att allt har varit tvunget att vara  bebis och amningsvänligt.
Men nu kan D vara hemma med sin pappa om jag vill hitta på något och klä upp mig och dessutom avtar min amning mer och mer för varje dag då D inte är vidare intresserad längre.
Så nu börjar mitt shoppingsug sakta smyga sig tillbaka. Detta är vad jag funderar på att klickahem just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad äter han istället? :)

Svar: Vi har bytat till ersättning dom gånger han inte vill ta bröstet. Sen älskar han gröt och pureer så det får han så mycket han vill ha ett par gånger om dagen så det drar ju ut på tiden lite emellan matning med ersättning. =)
tanjaselma.blogg.se

2014-11-10 @ 11:25:38
URL: http://johannaraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0