Lillan 6 veckor..

Idag har vi hunnit med en hel del. Dagen började hos tandläkaren kl 08. Både jag och mannen hade tid idag. Så lillen var hos farmor farfar under tiden och lillan följde med oss..
 
Efter tandläkaren släppte jag av mannen på jobb och åkte å hämtade lillen för att sen åka vidare till maxi och handla lite saker vi behövde hemma.
 
Efter lunch var det dags att dra iväg igen, denna gången till BVC för lillan 6-veckors läkarkontroll.
Allt gick bra och lillan växer minsann. Nu är hon 58 cm lång och väger 5075 gram.
 
Här är en liten bild jag tog igår. Lillan tränade nacken när hon la på magen och storebror visade hur det går till =)
 
 
Nu sover dom små och jag ska snart göra mig en kopp te och sen är det också snart dags att kolla på veckans avsnitt av svenska hollywoodfruar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0