Åkpåse

Vi har en Emmaljunga nitro Black Graffiti som vagn och jag älskar den. Tycker den är mycket snygg! Gillar just Black Graffiti-detaljerna.
Nu är snart vintern här och vagnen behöver en åkpåse. Jag tänkte köpa Emmaljungas egna som även blir en dyna när man inte behöver ha åkpåse längre. Tänkte ju så klart köpa en matchande Black Graffiti.
MEN den färgen har utgått ur deras sortiment och går inte att få tag på längre. Hade jag vetat att färgen skulle utgå hade jag köpt alla tillbehör samtidigt som jag köpte vagnen. Dessutom är åkpåsarna från 2015 inte snygga alls. Hela dynan är fleeceklädd i en färg som kallas svart men som jag tycker ser grön ut. Den skär sig rejält med resten av det svarta.
Jag fick lite småångst över att behöva ha en ful åkpåse till min fiiiina vagn. Men som tur var lyckades affärsbiträdet hitta en åkpåse från 2014-modellerna som jag kunde köpa. Inget Black Graffiti på men inget fult grönt fleecetyg heller iaf.
 
Så även om jag inte fick Black Graffiti känner jag mig ändå rätt nöjd i slutändan.
Haha nu blev det väldigt långt inlägg. Hur mycket kan man skriva om en åkpåse egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0