Helgen

Igår åkte vi till Malmö för att gå på "Det glada livet"-mässan. En mässa med en massa glutenfri mat. Jag fick med mig en massa gott hem, bröd, kakor och flingor. Nu ha rjag så jag klarar mig en tid framöver:)
 
Efter mässan skulle vi äta lunch på Texas Long Horn och shoppa lite på Triangeln men det satte D stopp för. Han var inte alls nöjd, gnällde/skrek hela tiden så vi satte oss i bilen och åkte hem istället.
 
Idag hade vi en gällig bebis när vi vaknade så vi gick ut på en låååång promenad. Han har nu sovit i över 2 timmar  (kryss i taket) så jag passar på att få lite gjort här hemma (läs: sitter vid datorn). I eftermiddag ska vi hälsa på morfar. Om chefen tillåter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0