Vinterkläder till den lille

Nu har jag inhandlat nästan allt jag behöver i vinterväg för D.
 
Nu till hösten innan det blir riktigt kallt har jag köpt en fodrad fleeceoverall att ha i liggdelen på vagnen.
 
När det börjar bil riktigt kallt har jag tänkt ha overallen. Framför allt när man ska vara ute mycket, långpromenad i vagnen och förhoppningsvis åka lite pulka! Ska bara hitta en matchande mössa och vantar till.
 
Har köpt en vinterjacka och skor och tossor också för dom tillfälle man bara ska till och från bilen. Eller om man ska till något shoppingcenter tex. Då är det lättare att ta av jackan än att krångla med overallen.
 
Ska köpa en fotsäck till vagnen också. Vad tror ni det? Blir det lagom eller kommer lillen att frysa tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir perfekt 😄

2014-09-29 @ 14:52:45
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Marita

Du verkar väl rustad för vintern. Tror inte han kommer att behöva frysa.

2014-09-29 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0