Inget att säga?

Nu har jag jobbat i över 2 veckor. Känns helt ok men tiden försvinner verkligen bort! Jag har cirka 2,5 timmar med D varje kväll sen 1,5 timme efter det innan det är dags att lägga sig. Det blir inget vettigt gjort och det bli ännu mindre bloggat. Känns jättetråkigt! Har bloggat hur länge som helst känns det som och alltid haft något att "säga" men nu ekar här tomt! Ska verkligen försöka bättra mig men tiden är knapp känner jag. Lite inläggs tips tas gärna emot:)
Ha en bra onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Hur har det gått för D på förskolan och hur känns det för dig att vara tillbaka på jobbet efter så lång tid?:)

Svar: D har inte börjat inskolningen än. Några veckor kvar innan det är dags=)
tanjaselma.blogg.se

2015-08-19 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0