Ny telefon

I natt när D vakande och jag gick in för att ge honom nappen och spela "sova"-sången på mobilen så blev den helt svart. Sen började den vibrera helt hysteriskt och det har den gjort sen dess!
Så förmiddagen spenderades på Väla för att införskaffa en ny telefon. Samsung Galaxy S5 blev det med Telenor-abennomang.
Har alltid haft Tele2 innan och har varit nöjd med dom och hade kunnat tänka mig att fortsätta med dom om det inte hade varit för att det hade blivit 150 kr mer i månanden. Frågade om dom kunde erbjuda någon bättre deal för en kund sen 10 år tillbaka men det kunde dom inte. Nehepp då går vi över till någon annan helt enkelt. Stör mig på sånt!
Well well nu ska jag fixa och trixa lite med min nya mobil!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0