Vinterredo

Idag var vi i Ullared. Kunde inte hålla mig längre! Det var väldigt lugnt där. Mycket folk men aboslut inte kaos. Körde raka vägen dit, tog endast 1 tim och 20 min! Det va nog rekord! Fick stå i kö i över 30 min innan dom öppnande tack vare att vi var så snabba.
 
Fick iaf köpt lite smått och gott! Fodrad regnoverall. Inte den snyggaste som gjorts men passar super på dagis. Hittade matchande vantar till så då blev det genast lite snyggare=).
Vinterjacka med termobyxor och vantar fick också följa med hem och ett par extra fodrade regnbyxor för en billig peng.
 
När vi kom dit var alla vinteroveraller slut i strlk 86. Vi mätte och hade oss men 80 hade blivit för litet och 92 för stort. På vägen till bilen gick vi förbi sportoutleten och hittade en jättefin overall till halva priset. Fanns bara 92 där med men den såg liten ut. Efter vi lämnat allt i bilen gick vi in på Gekås en runda til och då fanns det overaller i strlk 86! Haha jag hade sån ångest vilken jag skulle ta. Till slut blev det den stora storleken ändå för den var lika stor som Gekås strlk 86. Provade den när vi kom hem och visst den var ju stor men han ska ju inte använda den förrän om 4-8 månader. Vi får helt enkelt hålla alla tummar och tår för att den passar, svårt att veta så långt i förväg ju, men det är ju nu dom rear ut alla overaller så man får ju passa på!

Kommentarer
Postat av: Detti

Guud va fin vinteroverall! Hur mycket fick du ge för den? :)

2015-08-04 @ 07:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0