Kärlekpar

En sak jag gillar bäst med att titta på dramaserier är kärlekparen. Dom där kärlkesparen som liksom är så självklara fast ändå inte. Helst ska killen vara en riktigt snygging men ändå såå snäll och sååå kär i tjejen. När jag ser några jag vill ska bli tillsammans älskar jag att sitta och hejja på dom! När dom sen äntligen blir tillsammans efter en massa om och men ska det helst vara en dans på rosor för dom resten av serien och dom får absolut inte göra slut! Gör mitt favoritkärlekspar slut, slutar jag titta på serien! haha
 
När Gossip Girl började sändas älskade jag den serien och och jag hejjade på Serena och Dan. Dom blev tillsammans i slutet av säsongen och gjorde slut i sista avsnittet. Så det blev bara en säsong av Gossip Girl för mig.
Senaste serien jag slutade titta på var Hart of Dixie. Älskade den serien och när Zoe och Wade blev tillsammans var jag i himmelriket. Sen gjorde dom slut och jag och serien med. Har börjat titta på den igen då jag har hört ryktesvägen att det börjar se ljust ut för Zade igen!
 
Mitt absoluta favoritpar är Nathan och Hayley från One Tree Hill! Asså Nathan! Började som en riktigt bad boy (en rikitigt het bad boy) och slutade upp som gulligaste familjefarn ever.
Har ni något favoritpar?

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

finns ju endel men seth/summer i OC, Naley, Zade, Clare/Eli i degrassi, med flera. :)

2015-02-06 @ 14:00:02
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0