Melodifestivalen

Då var årets första Melodifestival över och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Jag vet inte om jag levt i min lilla föräldrarledig bubbla för länge eller om det helt enkelt ar bätte än vanligt. Jag hade iaf inte mycket att klaga på utan tyckte att...
 
...Sanna är ju världen superproffs.
...det kändes väldigt proffsigt överlag i år. Inte så mycket man satt i soffan och skämdes över.
...för en gångs skull hade stylisten gjort ett bra jobb. Alla hade kläder på sig som gjorde att dom såg bra ut.
...det fanns fler låtar som var proffsiga och ordentliga än vad det fanns låtar som var blähä.
 
Kan däremot gnälla på hon som skulle vara rolig när hon intervjuade kändisarna. Lite småroligt emellanåt men gick för långt när hon trodde att hela greenroom-tiden skulle handla om henne. Tror nog att dom flesta hade velat höra deltagarna svara på frågor.
 
Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Marita

Håller med dej om allt. Tyckte Sanna var jättebra och Filippa Bark sådär.

2015-02-08 @ 08:54:57
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

Förra året tyckte jag var en riktig katastrof och det var knappt några bra låtar med, men jag tyckte att det vara några redan som var bra! Sen hon där Filippa Bark blev jag riktigt irriterad på, hunger games skämten fine dom gillade jag, men att hon svarade på frågor åt alla gjorde mig bara sur. haha hoppas att hon är bättre nästa vecka!

Svar: Håller med dig! Men trodde hon att hon var liksom? Det var väl inte henne vi ville se utan dom riktiga kändisarna;)
tanjaselma.blogg.se

2015-02-09 @ 21:04:31
URL: http://seriebloggen.com
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

sv: jag tycker att du kan prova några avsnitt av the flash, den är faktiskt charmig och jag gillar den verkligen...

2015-02-09 @ 21:10:14
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0