sjukstugan över..

När jag skulle lägga mig i onsdes, så kände jag att det kliade i halsen. Liksom ett tecken på en förkylning som smög sig på.. alldeles riktigt. På torsdagen vaknade jag dunderförkyld! Jacob var lite snuvig men det blev inte värre än så. Änsålänge har lillan klarat sig undan. Hoppas det håller sig så :)
Jag är mycket bättre idag iallafall,  men ser fortfarande lite ut som Rudolf med röda mulen.. haha.
 
Lillen är påväg till dagis nu och lillan sover fortfarande, så jag passar på att ta mig en kopp kaffe, så gott att kunna känna smak igen!! Har inte kunnat lukta eller känna nån smak alls under förkylningen..
 
Efter att vi hämta Jacob på dagis så ska vi åka pulka, så jag får se om jag kan fixa nån pulka för stora pojkar idag! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0