Bilbarnstol

Imorgon ska vi åka och titta på en ny bilstol till D. Han är inte förtjust i att åka bil längre, gillar liksom inte att halvligga i babyskyddet. Jag har bara väntat på att han ska väga 9 kg då jag trodde bilstolarna hade minsta vikt på 9 kg. Men jag hade fel, tydligen ska barnet bara kunna sitta stadigt själv och sitta bra i stolen. Så imorgon ska vi som sagt iväg och titta. Ska först och främskt titta på Britax Hi-Way. Vi har liten bil så att den är liten och smidig är ett krav. Vilken har ni? Har ni några bra tips?
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har den!! Kan varmt rek. den, vi är hel nöjda! O bra tycker jag att den är "lite" högre så Ofelia ser ut. Vi har en britax Multitec 2 i andra bilen, men den är såå klumpig o inte alls lika skön o hög. :)

2015-01-22 @ 19:04:46
URL: http://www.prinsessanojag.blogg.se
Postat av: Anonym

Britax multi tech, lite dyrare, fördel dock stt du slipper köpa fler nya stolar. Denna kan du ha både framåt och bakåtvänd, plus justera nackstödet.

2015-01-22 @ 20:27:10
Postat av: Emelie

Vi beställde en BeSafe izi plus idag. Det är 20% på childrenshouse denna helg 😀 Var redan sugen på det märket när vi köpte babyskydd men valde då ett annat som var större.

2015-01-23 @ 21:15:15
URL: http://sockerbitensnyavardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0