My Little Pony

Jag skulle blogga igårkväll om gårdagen via mobilen.. Men efter att jag lyckats radera ett långt inlägg 3 gånger, så gav jag upp! Så nu passar jag på!
 
Lillan och jag åkte till stan för att träffa Tanja och lille D. Tanken var att vi skulle gå en runda, men jag hade såklart inte med mitt regnskydd till vagnen. Så det fick bli en fika, men lika kul är ju det!
 
Sen efter det så åkte jag och lillan en snabb runda till väla för att hämta upp ett par skor som jag hade lämnat in på lagning och för att köpa födelsedagspresent åt mannen som fyller år imorgon.
 
Isabella var söt igår i sin My little pony body som jag fyndade på loppisen vi var på i höstas..
 
 
 
 
Hon blir bättre och bättre på att sitta och nästa steg är matstolen tänkte vi..
 
Idag ska vi bara va hemma och mysa. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0