Smart och smidigt

Hittade dessa smarta små saker sist jag var och handlade. Det är väldigt lätt för både D och mamma när dessa ska ätas ur. Har bara sett smoothie innan men nu hittade jag gröt och soppa ockås. Enda nackdelen är att dom är ju så himla små. 100 gram bara. Jag behöver ju köpa flera stycken för att D ska bli mätt. Smoothies:arna kan jag förstå att dom är små, dom är ju mer som ett mellanmål men soppan och gröten borde ju vara iaf på 200 gram?
Smart men osmart på samma gång liksom...

Kommentarer
Postat av: Emma

Smidigt när man är på språng :) men är inte de ganska dyra?

Svar: Jo tyvärr är dom väldigt dyra. Men så smidiga att det är värt det om man ska iväg någonstans. Tex till stan eller något=)
tanjaselma.blogg.se

2015-01-13 @ 16:40:09
URL: http://emmatherezia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0