Ullared

Så klart va det Ullared som stod på schemat idag. 2 rätt av 2 gissningar!
Jag, Selma, Bella och min mamma shoppade en massa kul idag. Vi kunde verkligen shoppa i lugn och ro för det va iiiinte mycket folk där. Vi var typ dom första som kom dit. Kändes konstigt att gå där inne. Precis som om dom inte öppnat än egentligen.

Fyndade iaf en massa saker till D. Något var fel med både mammas och mina ögon. Våra ögon tyckte alla kläder såg jättesmå ut. Men Dööööh han är ju liten liksom! haha Köpte en jättefin "vårjacka" till honom som nog får bli en höstjacka istället tex. Men det är ju det som är bra med barn. Någon gång kommer det ju passa :)
 
Asså hur gulligt var inte detta? Likadana badshorts till far och son! Dom är ockås lite stora men det är tur att D är hiphopare ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh skulle också vilja åka dit och handla järnet!! Synd att det ligger så långt bort från där vi bor...

Svar: Hur långt bort bor ni? Ni kan ju alltid åka dit och bo där över natten. Om det nu tar för lång tid att köra fram och tillbaka för en dag liksom=)
tanjaselma.blogg.se

2015-01-27 @ 09:11:38
URL: http://sockerbitensnyavardag.wordpress.com
Postat av: Linda

Vill också åka till Ullared:D

Svar: Jag vill åka igen fast jag va där igår. hehe
tanjaselma.blogg.se

2015-01-27 @ 14:14:05
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0