Leopardjackan och regnjackan

Jag köpte ju två jackor sist jag var i Ullared som jag bara älskar! Tycker dom är såå snygga och trivs superbra i dom! Har nu försökt ta kort på dom 15 gånger men korten gör inte jackorna rättvisa! Hur som haver orkar jag inte ta fler kort, eller det är inte någon som orkar ta fler kort på mig kanske det ska stå;)
Detta var det bästa jag fick till iaf...
 
Regnjackan av galon så den håller för alla busväder. Längre där bak än fram och med "dragsko" (heter det så?) i ryggen. Tycker nästan den ser lite exklusiv ut minsann;)
 
Sen har vi vindjackan i leopardmönster. Hög krage i halsen med hätta där bak. Lite av mina nya favoritstil, samma som i min beiga vårjacka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0