Shoopping!

Ni som gissade hade så rätt så rätt. Så klart åkte vi till Ullared. Det var vi två och ungefär 10 andra kanske. Mycket lugnt och skönt! Det blev en hel del shoppat för min del som vanligt. Fyndade två jackor till mig själv som jag blev lite smått kär i, sen köpte jag mest till D och hans kalas och 1-årsdag.
Lägger upp bilder på D's fynd så ska jag se om jag kan ta lite fina bilder i mina jackor och lägga upp istället för tråkiga "kläderna - på - golvet - kort".
 
Födelsedagspresenter=)
 
Lite nödvändiga kläder ;) (Ingen aning om varför bilden inte vill vara på rätt håll.)
 
Och väldigt snygg och väldigt matchande regn-outfit till kommande förskola-inskolning, Fattas bara mössa och den blev precis hemklickad från Ebay. Kan ni gissa vilken färg?=)
 
Det var en lyckad tur men kan nog behöva åka en gång till i slutet av sommaren för att köpa på mig lite inför hösten.

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag gissar på orange :)

Svar: Svårt att gissa eller?=)
tanjaselma.blogg.se

2015-06-03 @ 07:48:29
Postat av: Sara

Kan väl inte var orange😜

2015-06-03 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0