3d ögonbryn med micro pigmentering..

Jag har alltid haft så glesa ögonbryn och har lagt en massa tid på att fylla i dem. Men nu är det slut på det. För i torsdags var jag äntligen och tatuerade dem..
 
Jag funderade på att göra detta för många år sedan, men är glad jag inte gjorde det då för de hade inte lika bra teknik då, som nu.
 
Så jag letade efter någon som kunde göra detta och är duktig och seriös. Men det flesta ställen var uppe i stockholm. Men så hittade jag ett ställe i malmö. Permanent Makeup Chroma, så jag kollade runt lite på hennes sida och ringde sedan henne och pratade och bokade så tid.
 
Mötet började med att vi satt och pratade och förklarade allt för mig och vi gick genom eftervård. Sedan tog vi före bilder.
 
 
Sen var det att börja och först målade hon i mina ögonbryn så som vi ville ha formen och så.. När jag var nöjd så var det dags att börja. 
 
På denna bilden så är mitt högra ögonbryn nästan färdigt och det vänstra är bara ifyllt med penna.
 
 
 
Det gjorde inte alls ont, trots att jag inte fick bedövning i början utan hon gjorde konturen först och sedan la hon bedövningen och körde resten, så då kändes det ju inte alls.
 
Det tog ca 3,5 timmar med samtal och tatuering och allt. Färgen som jag har på ögonbrynen nu kommer ljusna med ca 30% efter läkningstiden och formen kommer bli mindre kantig. Men det ingår även ett återbesök efter ca 4 veckor för lite finslip. Så det är redan inbokat och fram tills dess får jag känna efter om det är något jag vill fixa mer..
 
 
Jag är så nöjd och såå glad att jag gjorde de..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev så hhimla snyggt. Du strålar verkligen och sånt syns på bilden ;) hur mycket kostar det?

Svar: Tack =) Ja jag är så nöjd.. Det kostar 4500 kr, men jag hade 10% rabatt vid tillfället och sen har man lite återkommande kund rabatt om man vill göra någon annan behandling.
tanjaselma.blogg.se

2015-05-03 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0