Mamma mage. .

Här kommer ett för mig känsligt inlägg..
Jag gick efter Jacob upp i vikt (10 kg som jag sedan inte tappade igen). När jag sedan fått Isabella var det ytterligare 10 kg plus på vågen och såå otränad.. Så när jag bad mannen fotta mig en dag och jag såg bilder a trodde jag att jag skulle dö! Vad hade jag gjort? E de där jag? 

Anyeays. . Detta gav mig ordentligt med vilja att ändra på saker och ting.. 

Jag blev medlem i en "mammaträningsgrupp" mest för att jag då  kunde ta med mig Bella och Jacob till träningen.  Att det skulle va så tuff och bra träning hade jag ingen aning om då.. Det heter HARDCORE mamas och är träning anpassad för mammor för att  vi ska träna tillbaka våra magar på rätt sätt!!

Jag har nu tränat där sen den 1 mars och detta är resultatet efter 2,5 månad.. Jag har en bra bit kvar.Men jag har börjat tycka att det är så kul att träna . Så det är inte jobbigt mer!!


/Selma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0