Bra jobbat Gekås

Jag har alltid varit ett fan av Ullared. Nu efter jag fått barn är jag ett ännu större. Barnkläder är väldigt dyrt, framför allt ytterkläder och liknande. Inte nog med att GeKås är billigast, det är faktiskt oftast väldigt bra och genomtänka plagg.
 
Ta överdragbyxor som exempel. På lindex och Kappahl säljs dessa byxor för 199 kr. Det är snörning i midjan och fastsydda gummiband under foten. På Lindexbyxan finns reflex på ena benet.
Dessa byxor kommer från Gekås. De säljs för 99 kr. På dessa byxor finns: dragsko i midjan, avtagbara hängslor, gummiband under foten som sitter fast med knappar och alltså är utbyttbara plus reflexer på båda benen.
 
Mycket genomtänkta överdragsbyxor tycker jag!
(Tur att så mycket av min tankeverksamhet går till överdragsbyxor nu för tiden! Välkommen till småbarnslivet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0