Kakel eller inte?

Jag höll på att bli galen där ett tag när vi letade kakel till vårt kök. Hämtade prover på olika ställen, åkte och kollade hur det matchade med bänkskivan (det gick inte att få något prov på den, vilket ju hade underlättat en hel del!). Så klart matchade inte kaklet så då var vi tillbaks på ruta 1 ungefär femtielvatusen gånger. Till sist insåg jag att jag inte ens vill ha något förbaskat kakel för jag tycker det är fult och passar inte ihop med resten av köket.
Började googla efter alternativ och hittade ett som jag har bestämt mig för.
Stänkskydd.
 
 
Nu ska vi bara bestämma vad för sorts. Vitt? Grått? Glas? Rostfritt?
Blev lite sugen på denna varianten en liten stund. Vår fondtapet bakom glas men har nog släppt den tanken igen.

Så är läget just nu. Det mesta är bestämt och inköpt. Läääängtar! Inte lång tid kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0