Lilla toaletten

Just när jag kan slappna av och all planering och inhandling inför köket är färdig bestämmer vi oss för att även göra om lilla toaletten på ovanvåningen i huset. Den är väldigt liten, "gå in och backa ut"- liten med bara en toalett och ett handfat. Dessutom är där snedtak. Likväl ska den fräschas till och min hjärna går ännu en gång på högvarv. Färger? Kakel? Våtrumstapet? Golv?
 
Just nu inspireras jag av dessa bilder:
Marmormönstert föll jag "stenhårt" för.
Allt i samma färg, men olika storlekar. Så diskret men ändå en liten twist.
Sist men inte minst, mitt absoluta måste. Hyllorna i väggen!

Har ni några tips och råd när det kommer till att renovera toalet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0