Loppis i Rydebäck

(Glömde publicera inlägget igår visst. Här kommer det iaf en dag senare.)
Idag var det inte tänkt att jag skulle iväg på någon loppis då jag hade klipptid kl 11. Men kvar över 8 ringer Detti och väcker mig och säger att vi åker till loppisen i Rydebäck så kör hon mig till frisören sen. Sagt och gjort! Några fynd blev det alt men det blir svårare och svårare ju högre upp man kommer i storlekarna att hitta några kläder och skor som inte är urtävttade och fläckiga. Dessutom finnns det betydlgit färre pojkkläder än flickkläder.
Detta fick följa med hem iaf. 100 kr gick kalaset på.
 
Jag och D har börjat spela spel. Jag är ju själv både bok- och speltokig och smittar av mig på D. Än så länge spelar vi väl lite hur som helst men jag längtar till vi kan spela på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0