Helgen..

Snacka om att jag har varit oerhört oaktiv här på bloggen!! ursäkta för de.. 
 
Jag hade en ledig helg och den var rätt fullspäckad!
Jag byggde vidare på en tatuering jag gjort på benet, nu är det bara en sittning kvar, sen är den klar.. För nu iallafall =)
 
Efter detta var jag bjuden hem till en go vän på lite champagne mys och lite appetizers, för att sedan bege oss till stan för lite god mat och dryck..
 
 
 
Söndagen så var det barnkalas som gällde och lite annat besök av vänner..
 
Nu har jag en lång vecka på jobb, sedan är det inte långt kvar tills jag och Bella åker på en liten tjej-weekend =) Vart det bär av återkommer jag om =)
 
/Selma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så läcker du har blivit :) Man kan inte tro att du har fött 2 barn. Det verkligen strålar om dig :) om man kunde som du nå sånna resultat. Kan du skriva lite i bloggen hur du nått så här bra resultat? Vet att du tränar. Har du ändrat om kosten? Vill bara bli lite inspierad. Ha de fint :)

2016-08-09 @ 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0