HockeyWives

Fick höra av en läsare att det fanns en serie som heter HockeyWives. Denna serien var jag tvungen att ta en titt på. Hallå, hockey och housewives liksom?!
Har nu sett en 5-6 avsnitt och får väl bedöma den lite. Det är inte alls i stil med Housewives - serierna. Det är en väldigt drama-fri serier tycker jag. Nästan mer som en dokumentär-serie om hockeyfruarnas liv. 
Fruarna känner varandra genom att deras män har spelat i samma lag någon gång men nu är dom alla utspridda över hela USA.
Det är väldigt många fruar med i serien så det tar ett tag innan man kan hålla reda på dom.
Har iaf fått en favorit bland fruarna. Tiffany heter hon och är rätt rolig. Hon är rätt omedveten om hur folk omkring henne känner och är brutalt ärlig. Samtidigt tar hon inte åt sig om någon säger nått okänsligt till henne. Hon tycker bara dom är dumma i huvudet då haha.
Just nu har jag lite serier på schemat så jag fortsätter nog kolla lite till på HockeyWives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0