Vad händer?

Var ett tag sen jag skrev något lite mer "personligare" inlägg här på bloggen känns det som. Det beror nog på att det inte händer mycket just nu. Lämning och hämtning på dagis, jobba, jobba, hem och laga mat, förbereda för nästa dag och sen stupa i säng Kanske inte så kul att höra om det varje dag?
Har försökt ägna lite mindre tid åt datorn senaste veckan, vill så gärna börjar läsa igen! Jag älskar att läsa men har inte läst ordentligt på över 1 år. Hittade gamla böcker i källaren som jag har börjat läsa lite smått.
Sen är jag allmänt trött på att känna mig ful och tråkig! haha Jag saknar mina klackar! Har ju inget jobb där man gå finklädd direkt och där spenderar man ju störst del av sin tid. Sen är det denna årstid då man är blek och allmänt dassig. Men i slutet av februari ska jag iaf få vara snygg en hel helg. Tjejgänget har storartade planer. Mer om det längre fram!
Lite uppdatering från mig så här på kvällskvisten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0