Tanja eller Selma? - Round 2 - Svar

Vem shoppar mest onödiga saker?
Tanja
Enligt Selma är det Tanja som shoppar mest. Men Tanja tror att det är Selma, hon är bara bra på att gömma sakerna i garderoben och sen glömma bort dom.
 
Vem spelar fotboll på sin fritid?
Selma
hon spelar i Kullavägen ladies. Ett mammalag där de tränar 1 gång i veckan och spelar eller organiserar turneringar.
 
Vem är sjuksköterska?
Selma
Är sjuksköterska inom psykiatrin. 
 
Vem är pedagog?
Tanja
Sen hon fick barn är hon inte bara pedagog på arbetstid utan dygnet runt. På jobb är barnen 7-12 år och hemma 1,5 år.
 
Vem är flygrädd?
Selma
En bild säger mer än tusen ord.
 
Vem är Glutenintolerant?
Tanja
 
Vem har bott i USA?
Selma
Hon har faktiskt bott i USA några olika tillfällen. Har både familj och nära vänner där.
 
Vem tittat mest på Real Housewives of ...typ allt?
Tanja
Yes box, hon tittar på eller har tittat på dom flesta "städerna". Beverly Hills, New Jersey, Potomac, Melbourne, Miami och Vancouver. Efter varje avsnitt går hon in på RealityTea och läser recaps och kommentarer.  "Fruarnas" bloggar läses också flitigt på BravoTV. Egentligen går vilka reality-serier som helst bra. Teen Mom är också ett måste!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så vem vann då? Och vad?😜

Svar: Tror att du hade alla rätt men du har ju lite försprång med tanke på vår relation ;)
tanjaselma.blogg.se

2016-01-31 @ 07:49:29
Postat av: Anonym

Då kanske kommer du gilla Hockeywives det är också typ som Real Housewives kommer att gå på tv 11 snart. :)

Svar: Ja det låter spännande! Hockey och housewives i ett, kan det blir bättre!? Heter serien hockeywivies? ska genast googla!
tanjaselma.blogg.se

2016-02-01 @ 09:47:26
Postat av: Anonym

Ja de heter så :) tydligen kommer det senare även fruar från Dallas. Kul att vi tittar på samma typ av serier. :) Just glömde att du gillar Hockey :)

Svar: Åhh någon att diskutera Housewivies med. Så bra! Min man är lagom trött på att höra talas om dom hela tiden! Vilka städer tittar du på?
tanjaselma.blogg.se

2016-02-02 @ 12:02:47
Postat av: Anonym

Min man också är trött på att jag tittar på sånt :) tittar på alla men tyckte att de från Melbourne var en aning tråkiga har inte sett så många avsnitt av just dem av den anledningen. Tittar ni på Kardashians också? :)

Svar: Nä Melbourne är kanske inte den bästa, men den blir bättre med tiden. Just Melbourne bruka rjag ha på lite i bakgrunden när jag gör något annat. Min favorit är beverly Hills! Gud nåde den som stör mig under deras avsnitt. haha Kardashians tittar jag bara på när jag råkar zappa förbi.
tanjaselma.blogg.se

2016-02-04 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0