Årliga konferans

I helgen är det dags igen för den årliga konferansen med jobb. Dumt tillfälle att åka iväg just nu, har massa kvar i huset men samtidigt blir det en välbehövlig vila från allt. Ska försöka ha så roligt jag bara kan med min roomie Sara. Har inte umgåtts på länge. Ungefär sen jag blev Hus ägare. 
Ikväll ska stora resväskan packas och i den ska det bara ligga snygga kläder och massa klackar! Ett par cider och lite chips får nog också plats. 

Några outfits genom åren. Det sorgliga är att jag både äger och använder mycket av plaggen fortfarande. Dags att uppdatera sig kanske? 

En bild från Hotellet i Varberg.

 Från vårt rum i Båstad. 

Från vårt balkong i Arild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0