It has to be Bauhaus

Mannen har gett upp så idag fick jag åka och leta golv och kakel tillsammans med mamma istället. Vi åkte till Bauhaus och jag hörde änglar sjunga "hallelulja" när jag såg GOLVET.
 
Wait for it, wait for it!
 
*trumvirvel* Samma golv som vi har bänskskiva!
Kan ni föreställa er hur min störda matchningssjäl mådde då? Det va inget snack om saken.
(Golvet gör sig inte rättvisa på bilden. I verkligehten är det exat likadant som bänkskivan.)

När det sen visade sig att tapeten vi köpt var i exakt samma gråa nyanser visste jag inte vart jag skulle ta vägen.
 
Så just nu är statusen så här:
Köpsskåp och bänksiva är inköpt.
Fondtapeten inköpt.
Golv hittat och ska köpas i veckan.
Kakel? Det blir en hel utläggning om kakel i ett annat inlägg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0