Köksjakt

Idag var mamma här och passade D och jag åkte iväg med mannen för att titta på saker till köket. Själva "köket" är redan beställt men vi behövde titta på kakel och golv bla.
 
Här är första utkastet på köket. Vissa småsaker stämmer inte längre, men på ett ungefär.
 
Denna bänkskiva ska vi ha.
 
Detta golvet lutar det åt just nu.
 
Hittade inget kakel vi gillade riktigt så vi får leta vidare, men det blir iaf ljusgrått eller mörkgrått.
 
Hittade däremot en tapet helt oväntat som blir perfekt som en liten fondtapet.Satte upp provbiten här hemma för att få rätt känsla ;)


 
Så här nördig är jag. Mitt kvällsnöje nu för tiden, göra ritningar på datorn. Så man får lite ordning i huvudet på hur planerna ser ut.
Svårt att föreställa sig utan att ha sett köket men jag tror det blir riktigt fint! Ska så klart blogga massa bilder på huset så fort vi får tillgång till det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0