Snart påsk

I julas fick D pyssla ihop lite jul"kort" till mor-och farföräldrar. Jag klippte ut en gran och han klistrade klistermärke och färgad tejp på. Sen ritade han lite och så skrev vi God jul.
 
Nu när vi varit sjuka och instängda i över en vecka plockade vi fram pyssellådan och D fick pyssla lite teckningar. Han tyckte det var väldigt kul med framförallt klistermärkena.
Så idag åkte jag inom stan efter jobb, på jakt efter lite påfyllnad till pyssellådan. Hittade klistermärke på TGR och Nille. Köpte också på mig lite pysselsaker med påsktema då påsken faktiskt snart är här!
 
Gatukritor i form av ägg ska ligga i påskägget till D i år tänkte jag.


Fråga är bara om jag orkar påskpynta här hemma. Är så trött på lägenheten och vill bara flytta till huset så att påskpynta känns tungt. Men kan jag låta D fira sin andra påsk utan påskpynt?!

Kommentarer
Postat av: Marita

Nä! Lite påsk får du allt plocka fram!

Svar: Ok får väl pynta lite då om du säger det=)
tanjaselma.blogg.se

2016-03-12 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0