En solig fredag

Idag har vi spenderat nästan hela dagen i huset och vår trädgård. Mannen har fortsatt måla och jag och D har planterat jordgubbar. Köpte för nån vecka sen och dom såg sorgligare och sorgligare ut här hemma för var dag som gick i sina små krukor. Planterade dom i lite mer jord idag. På söndag ska jag och mamma rensa och plantera ut dom på riktigt. Håller tummarna att dom växer till sig lite nu,
Har också haft pciknick på filt i solskenet tre gånger idag. D åt lunch och när han somnat tog vi vuxna en välbehövlig paus och njöt av pizza i solskenet.
På eftermiddagen tittade Selma och barnen förbi för lite lek och så klart för att studera huset vårt.
En fullspäckad dag med riktiga sommarkänslor!
 
D satte sig för att vänta på att jordgubbarna skulle bli röda.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Älskar er blogg och läst den i flera år. Måste verkligen ge beröm åt tanja hur hon klär lillen och inredningen är så fin samt hennes outfits, men förstår inte bara grejen med solglasögonen. De är inte inne alls. Prova med pilot de hade du passat bättre i :) kram

Svar: Tack så mycket och kul att du gillar vår blogg! Angående solglasögonen har jag inte ens tänkt tanken att dom är ute, vet bara att mitt huvud blir extra fyrkantigt i pilot. För övrigt brukar jag inte rätta mig efter vad som är inne och ute, brukar ha vad jag tycker är snyggt=) finns inte många av mina outfits som har modeplagg? Hoppas du fortsätter läsa vår blogg trots att jag är så ute;)
tanjaselma.blogg.se

2016-05-13 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0