Från lite till mycket

Från början var tanken att vi "bara" skulle renovera köket helt och hållet, byta ett fönster och sen skulle vi måla i hall, D's rum, storarum och förvaringsrum. Men den planen sprack ju rätt så snabbt!
 
Jag hittar hela tiden mer och mer saker jag vill ha annorlunda och dessutom ser man saker mer när huset är tomt och inga möbler står i vägen och döljer skvanker. Då jag inte är så bra på att vänta så måste så klart allt göras nu, nu, nu!
Listan över saker att göra växer och växer och ser nu ut så här:
 
Kök:
Totalrenoveras
 
Stora rum:
Måla väggar och tak
Lägga nytt golv
 
D's rum:
Måla
Lägga nytt golv
 
Hall (uppe):
Byta fönster
Måla
Lägga nytt golv
 
Toalett (uppe):
Lägga nytt golv
Sätta våttapet
Göra hyllor i väggen
Nya badrumsskåp
 
Hall (nere):
Lägga nytt golv
(Egentligen vill jag även riva tapeter och måla men till och med jag inser att det hinner vi nog inte.)
 
Förvaringsrum/pannrum:
Måla
 
Än så länge kan vi bocka av att vi gjort...inget! Spännade och se om vi hinner allt vi planerat och om pengarna räcker!
 
Köket är nu helt utrivet och avskalat. Dags att återuppbygga det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0