Jumpsuit issues

Min jakt på den perfekta jumpsuiten till tjejweekend i Göteborg fortsätter. Asså det är inget lätt plagg att vara snygg i har jag kommit fram till.
Beställde typ 10 st olika och har nu provat alla. Kommer knappt ihåg vad jag provat och vilket som satt hur till slut. Ska försöka få lite ordning och så får ni komma med åsikter!
Skitsnygg! Älskar färgen, älskar stilen. Men den sitter sådär. Tyvärr är den väldigt smal i vaderna så den kasar inte ner ordentligt. Den stannar och bullar upp sig i mittpartiet. Vill så gärna att den ska passa. Ska fortsätta prova den tills den passar!
 
Klassisk modell som satt rätt fint. Dock är den tvådelad och sitter ihop med dragkedja på framsidan bara. Lite tråkigt! Det är ju en jumpsuit jag är ute efter. Byxor och toppar har jag redan.
 
Satt snyggt men lite kortaste laget så lider upp högt över midjan när jag rör mig. Men det är ju hög midja på den så kanske bara vanesak?
 
Lite stor upptill men annars snygg. Dock väldigt vardaglig och liite dyr.
 
It's a keeper, skön, sammet, satt snyggt MEN den passar bäst till vardags.
 
Nu är jag en jumpsuit rikare men har ju fortfarande ingen till Gbg. Vad säger ni? Borde jag kanske testa nån annan mer tight modell? Borde jag kanske ge upp jakten och köpa lite fler fröer istället?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga! Vart kommer den på bild nr 2 ovanifrån ifrån? Letar nämligen också efter en snygg jumpsuit. Beställde hem en för ett tag sen men den passade inte. Jag är lång och smal men har nog kommit på att min överkropp är rätt lång o därmed orsakar att den åker in i rumpan. Not so Nice 😵😂 ! O vill ju inte behöva gå upp för mycket i storlek då den ändå också ska sitta snyggt. Ah ja du hör ju vilka problem man tacklas med 😅💁🏼

Svar: Alla är från ASOS. Jag har mindre strlk upptill än nertill vilket också gör det svårt att hitta jumpsuit. Det är inget lätt plagg!
tanjaselma.blogg.se

2017-02-22 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0