Lite shopping

Igår åkte jag och mamma en runda till Väla och Ikea för lite shopping. Är mitt uppe i processen med att byta färg i stora rummet. Det lät visst lite avancerat! Det rör sig mest om detaljer. 
Vi gick en runda och tog en titt på rean på Väla och jag hittade en jacka, väldigt snygg men kanske inte riktigt lika varm som jag hoppats på visade det sig i morse när jag frös rumpan av mig på väg till jobb.
Både färgbyte och nya kläderna borde väl komma upp på bloggen så småningom, ligger lite efter med mina klädinlägg. Har en hel del nytt i garderoben minsann. Hoppas iaf att ni inte lider för mycket av mina uteblivna klädesinlägg;)
Nu väntar TV-soffan och massa popcorn. Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0