Myssöndag

I söndags hade vi en riktigt mysig dag jag och D. Vi började med kalas på Busfabriken med massa skoj och bus. När vi bytade buss på vägen hem kom vi på en buss som var ungefär 40 grader varm och både jag och D blev helt vimmelkantiga. D blir åksjuk så jag vågade inte låta honom åka i den varma bussen. Vi hoppade av och började promenera genom stan till nästa hållplats.
: D hade sprungit iväg, vägrat gå själv, eller gnällt. NU:Solen strålade och vi gick där och samtalade.
 
 
När vi gick förbi Espresso House och solen sken på uteserveringen satte vi oss och fikade i solen.
DÅ: D hade hoppat upp och ner från stolen, sprungit iväg och vält allt på bordet. NU: D satt länge och fint i stolen och mumsade på sin fika.
 
 
På väg hem sen mådde han illa igen på bussen så vi hoppade av 5 hållplatser tidigare och började gå hemåt.
DÅ: D hade gnällt, vägrat gå eller sprungit iväg. NU: D gick framåt och var glad. Vi pratade och skojade.
 
En väldigt mysig eftermiddag hade vi och jag insåg att D minsann blivit en stor kille!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0