Aw i regnet

Igår tog jag på mig nya jackan och trotsade stormen och ösregnet för lite av med kollegorna. Trevligt att ses och hinna prata lite.
Vädret var inte det ändå jag trots de utan även servitrisen och kocken. Beställde hamburgare med glutenfritt bröd. Fick in maten och tyckte det såg exakt ut som ett vanligt frisco bröd. 2 gånger försäkrade servitrisen mig att det var gf. Bad henne dubbelkolla en gång till med kocken. Hon försvann och var borta en lång stund. Kom tillbaka och så att det var tur jag bad dom kolla för det var visst vanligt bröd. Eh Ok? Fick in ny mat men needless to say aptiten var väl inte på topp längre.
 
Tog kort på nya jackan på hemvägen då den skimrade så fint i metallic. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0