Hemmafru

Jag och D är lediga 1 dag i veckan fram till sommaren. Har massa föräldrardagar att ta ut. Passar superbra att göra det nu i samband med graviditeten. Jag får chans att ta det lugnt och vila lite då det går i 200 på jobb hela dagarna och jag och D får chans att spendera lite kvalitets och kvantitetstid ihop innan nya familjemedlemmen är här.
Vi har redan slängt in en maskin tvätt, vattnat våra fröplantor och muslisatsen står i ugnen. Knäckebröd ska vi hinna med och baka och sen kommer Marino och Detti hit och då ska vi baka bullar. Jag hade nog trivts bra som hemmafru för tillfället. Riktigt stereotypisk hemmafru asså, tycker det är så kul att baka och laga mat nu för tiden. Hade nog trivts bra som housewife också dock haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0