Veckorna som gått

Har varit ledig i 5 veckor nu. Gud vad tiden springer iväg! 2 första veckorna hela familjen och de 3 sista har det varit jag och D. Jag orkar inte så mycket och inga långa stunder så det har blivit mycket trädgårds-och hemma häng men några småsaker har vi varit iväg på. Lite playdejts och utforskat nya lekplatser bla.
 
Kroatien spelade VM-final och vi kollade på matchen på Kroatiska klubben. Silvermedalj blev det. Bra jobbat!
 
Hoppkuddeland med Sara och pojkarna var vi på en dag.
 
Varit och fuskat oss igenom hela minigolfbanan. Tålamordet hos min son är väl ungefär lika stort som hos hans mor. Snabbt skulle det gå! Vem har tid att sikta och skjuta?
 
3 dagar nästa vecka sen har mannen semester igen. Då ska jag sova och sova och sova lite till tror jag bestämt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0