Liiite snobbigare

Jag gillar "coola" och hiphopstilen på kläder och så klart fick det bli samma sånna kläder till D ända sen han föddes. Det har verkligen passat honom också då han är rätt vild och galen!
Finare kläder och snobbstilen har jag aldrig gillat MEN lille M är så lugn och stillsam att samma stil inte riktigt passar honom och hans personlighet känner jag. (Mycket i-lands funderingar för mig just nu haha). Jag har istället börjat kika på liiite snobbigare klädesplagg till honom. (Tur det snart är jul!)
Dessutom är han ju faktiskt lillebror och liite "barnsligare" plagg kan också gå för sig.
 
Det är dock en svårt balans gång mellan ok och för snobbigt eller barnsligt.
 
 Samma plagg men olika mönster gör att den ena är ok och den andra blir för snobbig.
 
Några plagg jag hade kunnat tänka mig till M men inte till D när han var liten.
 
Osså några plagg som passar till båda. Tur att det finns, hur ska man annars kunna syskonmatcha?=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0