Höst och vinterredo

Hösten kom till oss över en natt verkligen (även om väderleksrapporten visar fint igen nästa vecka). Det började såklart klia i fingarna på mig direkt om att införksaffa höst och vinterkläder till D. (M får snällt ärva Ds gamla.)
 
Klickade hemma denna galonoverall från LekMer. Fodrad galon är verkligen användbart här nere i slaskiga Skåne, höst,vinter och vår. Det fanns matchade mössa till som också fick följa med hem. Dessutom har han en tunnare mössa med dinosaurier på som passar perfekt. Svarta Kavatstövlar till det och en outfit är färdig.
 
Snökläder velar jag lite mer mellan däremot. Tänkte skicka mamma till Ullared men försöker leta på nätet och se om jag hittar där istället.
Velar lite om jag ska beställa denna beiga jackan kanske eller det gröna setet. Praktiskt med samma färg på allt men lite tråkigt samtidigt ju? (Skönt att mitt största bekymmer är färg på kläder!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0