En fika

Igår träffades jag och Sara på stan för ne liten fika. Eller det blev en lång fika för affärerna öppnade visst kl 12 istället för kl 10. På två timmar hinner man med en massa prat om det mesta så det gjorde inget.
 
Var rikttigt shoppingsugen igår för när jag gjorde ve mig på morgonen och tittade in i garderoben kändes allt såååå omodernt. Mycket av sakerna i garderoben har hängt där sen innan jag fick D.
Men när vi kom in i affärerna så kändes det som att kliva bakåt i tiden, det fanns massa djurmönster av alla dess slag, sjaltryck och kedjor. Precis mina favorit saker sen innan jag fick D.
Haha mina kläder är så gamla att de är moderna igen!
Även koftan jag hade på mig såg jag en nästan exakt likadan i någon affär för några dagar sen.
 
Jag kommer ihåg hur snyggt jag tyckte sjaltryck och kedjor var förra gången det var modernt, det var 2012. Letade och letade överallt men hittade inget i Sverige. Efter semestern fick jag äntligen tag i denna toppen iKroatien på Terranova. Den har jag skänkt bort för den kändes så omodern, men vad kör det. Då får ju väl ta och införskaffa något nytt nu inför sommaren=)
 
Denna provade jag igår, ångrar att jag inte köpte den. Blir nog en tur till stan i veckan igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0