2 istället för 1

Förra veckannåkta min man för att hämta ut ett HM paket till mig men han glömde det på bussen!! Han lyckades fånga bussen när den kört och vänt några hållplatser senare men paketet var borta.
Jag trodde lätt att någon snott det och att det var kört medan min man trodde att någon tagit det för att se till så att det kom till rätt ägare. Jag pessimismten och min man den godtrogna.
Gissa vem som hade rätt?
  Igår gick jag för att hämta ut ännu ett paket och då fick jag två! Någon hade lämnat in paketet och det hade blivit ihop tejpat med ett av mina andra för det var ju redan registrerat som uthämtat. 
Helt otroligt och jag blev så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0