Glampinghelg - del 2

Vi kom fram till Breanäs Hotell lagom till incheckning och blev visade till vårt tält. Det var så fint och rogivade där och dessutom fick vi bästa tältet, finaste inredningen och bästa trädäcket. Det där trädäcket ingick i många av mina visioner inför helgen ska ni veta!
Jag hade så höga förhoppningar inför helgen och fattade väl inte riktigt att vi faktiskt skulle campa, utan toalett och vatten, tillsammans med en massa insekter och utan lås på dörren (det fanns inte ens nån dörr ju). Som tur var behövde jag inte erfara något av detta då det än en gång verkligen löste sig till det bästa. Vi hade ensam tillgång till toalett och duschutrymmet, några insekter såg vi inte en skymt av och våra grannar höll låda hela natten så ingen läskig typ vågade sig in i vårt område ändå.
 
Så klart började vi med att sätta oss på det där trädäcket och bara njöt av svalkan och lugnet i skogen. Åh som jag trivdes där på trädäcket och blev ett med naturen. Inte utan lite snygga kläder så klart dock!
Mina älskade tofflor inhandlade specifikt inför helgen blev flitigt använda!
 
Kvällen närmade sig och det ända som fattades från min vision var en lägereld och grillad korv.
 
 Innan vi checkade ut morgonen efter fortsatte vi sitta på trädäcket in i det sista.
På vägen hem var planen att åka inom Svarta Bergen men när vi kom dit blev vi helt snurriga av värmen och struntade faktiskt i det. Istället hittade vi en sjö i en skog (ännu mer skog!) och låg på bryggan och snackade tills vi behövde åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0